Heeeej!

Tjooo!

Idag var en rooolig dag. Första vakna jag jättetidigt av att min farsa hade damp höhö. Men jag var ändå lite tacksam, för jag blev helt vaken (Y) (H) Senare på dagen ringde jag michaela och beodra henne att komma hem till mig och leka, efter ett tag så kom hon, och hon hade tatt medsig Karl YAY :D (Y) Det började med att vi var utråkade, och slutade med en riktigt god kaka! Påminde nästan lite om gummi, men det gör ju inget (H) Och nu så tror jag att jag ska packa o lite sånt där, för man ska ju till Malmö imorgon, det ska bli nicu nicu (H) Men jag tror inte jag kommer skriva nåt där, så jag ser er någon annan gång
BAIS!

Kommentarer
Postat av: Sofie

åh va naci det låter :DDD

2009-02-13 @ 20:00:11
URL: http://sofiesoutfits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0