Åh, Åh, Åh!!!

YEEESS!!!!!
Nu är det verkligen sommar!!! Jag har gått utan jacka till skolan i flera dagar nu (H) Tufft va? Antigen är det vår, eller så vill jag att det ska vara det haha :P Men det gör inget, för nu ska jag fan inte ta på mig en jacka igen! :D Och så var det fysik-prov imorgon också, jorah. Fan, jag har inte läst på något, jag tyckte ni skulle veta det, men alltså seriöst. Det skulle bli lättare om sigge inte var så jääävla tråkigt, och han borde verkligen göra något åt att man ser hans bröstvårtor! USH!

"NÄR SKA DET BÖRJA BLI SÅNT HÄR FIN-FINT VÄDER VA????????"


Hej då! :D:D:D:DD

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallo! gissa vem det är som har hittat till din blogg om inte frida från valås ahahahah XD

2009-06-23 @ 20:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0